Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщение
    Аха мерси за инфото а ако това се е баталясало може ли да неиска да варви от тая работа?Че гледам пи6е че тая макина се задаиства когато двигатела се натовари и му убогатява сместа.Ако е блокирало и не обогатява ще има ли усезаем ефект или сичко си е на хартия само?
    Че гледам пи6е че тая макина се задаиства когато двигатела се натовари и му убогатява сместа??? Къде го прочете това?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Ми в онва дето го постна обяснението до колкото разбрах така пише сега пак ше го прочета ама съм почти сигурен че така пише

      ---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Fuel vapour recovery solenoid L10 allows fuel vapours to pass through to the engine intake where they join the mixture entering the combustion chamber
      Консултирах се с преводача на google за всеки случей ама виж какво каза той


      Изпаряване на гориво възстановяване соленоид L10 позволява на изпарения на гориво да преминават до приема на двигателя, когато те се присъединят към сместа в горивната камера,
      Lancia Y-10-DEAD
      Fiat Tempra-EX
      alfa 156 1.8 TS

      Comment


      • Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщение
        Ми в онва дето го постна обяснението до колкото разбрах така пише сега пак ше го прочета ама съм почти сигурен че така пише

        Консултирах се с преводача на google за всеки случей ама виж какво каза той


        Изпаряване на гориво възстановяване соленоид L10 позволява на изпарения на гориво да преминават до приема на двигателя, когато те се присъединят към сместа в горивната камера,
        А, това вече е по-точно. А най-точното е, че изпаренията от горивото чрез соленоид L10 ги подава на смукателните колектори за да изгорят, а не да ги изхвърли в атмосферата, а не за увеличаване на мощността
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • е да де то тва ми е ясно просто питах дали може да имат и такав ефект понеже испарено или не горивото си е гориво и гори
          Lancia Y-10-DEAD
          Fiat Tempra-EX
          alfa 156 1.8 TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщение
            е да де то тва ми е ясно просто питах дали може да имат и такав ефект понеже испарено или не горивото си е гориво и гори
            To е нищо като количество
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • Ми и аз така предполагам ама да питам че италианките не са като другите коли та знам ли може жабара да го е измислил да е сварзано с варвенето
              Lancia Y-10-DEAD
              Fiat Tempra-EX
              alfa 156 1.8 TS

              Comment


              • Чшшш кротнете се малко бре, 'ко не ви клатят оборотите не мацайте...

                Comment


                • Спокоино клати си ги юнашката
                  Lancia Y-10-DEAD
                  Fiat Tempra-EX
                  alfa 156 1.8 TS

                  Comment


                  • Преди година и половина резнах пин 15 и наистина оборотите заспаха. Доволен Бях.
                    Но преди няколко дена пак започнаха да играят по светофарите. Примерно играе, играе...спре. Като навия волана се чува тъпото виене на хидравличната помпа и пак се раздразват и пак започват да играят. Включи ли се перката на радиатора - пак се вдигне пак заиграят и спрат. Някакви идеи? (1.)
                    Откакто съм отрязан пин-а ми свети лампата за въздушната възглавница. Това какво значи? (2.)
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • И на мен ми е много интересно - какво ще отговорят сега радетелите на рязането на този пин???

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        И на мен ми е много интересно - какво ще отговорят сега радетелите на рязането на този пин???
                        Едва ли е от него щом ги клати на място,иначе се започва от проверка на дросел,след това на комп се гледа ламбдата,и накрая може да се стигне до смяна на МПХ
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          И на мен ми е много интересно - какво ще отговорят сега радетелите на рязането на този пин???
                          Клати ли на място рязането не помага.
                          Ако не си запознат с проблема в детайли, прочети подробно, ако не ти се чете моля не цапай, не е нужно да натъртваш, че трябва да правим оборот на фирма Бош.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Клати ли на място рязането не помага.
                            Ако не си запознат с проблема в детайли, прочети подробно, ако не ти се чете моля не цапай, не е нужно да натъртваш, че трябва да правим оборот на фирма Бош.
                            Нищо не натъртвам, а просто попитах ... Но вместо отговор получих шит ...
                            Благодаря, че ме посъветва да прочета - бях забравил ...

                            Не е нужно в технически теми да използваш хаплив тон, ако ти е ясно - обясняваш. А ако не ти е ясно ...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Нищо не натъртвам, а просто попитах ... Но вместо отговор получих шит ...
                              Благодаря, че ме посъветва да прочета - бях забравил ...

                              Не е нужно в технически теми да използваш хаплив тон, ако ти е ясно - обясняваш. А ако не ти е ясно ...
                              Точно на теб мисля не е нужно да обяснявам, но както и Мъри ти каза, клати ли на място рязането не помага.
                              Преди години, а и сега ще повторя да ти е ясно и да не натъртваш, че трябва да се посещават сервизи и магазини за бъг които още никой не е оправил, или поне на мен не ми е известно:
                              Рязането на пин 15 оправя клатене на обороти което се появява само и единствено в движение на автомобила, при спиране и работа на място на двг трябва да забиват на ~800.
                              А на стр13 съм описал какво смених на моята, преди най-вероятно като пръв радетел да премахна въпросния пин, колата и до момента се движи в това състояние перфектно.
                              И съжалявам ако тона ми ти се е сторил хаплив, но ако нямаш практика с клатещи обороти на бъг който мисля, че е на първите модели от '98 2.0ts на 156 най вече, моля не взимай отношение. Ако имаш някаква практика и решение по проблема сподели, а не иронизирай, за сервизите и магазините всички знаем.
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 00:37.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                Точно на теб мисля не е нужно да обяснявам, но както и Мъри ти каза, клати ли на място рязането не помага.
                                Преди години, а и сега ще повторя да ти е ясно и да не натъртваш, че трябва да се посещават сервизи и магазини за бъг които още никой не е оправил, или поне на мен не ми е известно:
                                Рязането на пин 15 оправя клатене на обороти което се появява само и единствено в движение на автомобила, при спиране и работа на място на двг трябва да забиват на ~800.
                                А на стр13 съм описал какво смених на моята, преди най-вероятно като пръв радетел да премахна въпросния пин, колата и до момента се движи в това състояние перфектно.
                                И съжалявам ако тона ми ти се е сторил хаплив, но ако нямаш практика с клатещи обороти на бъг който мисля, че е на първите модели от '98 2.0ts на 156 най вече, моля не взимай отношение. Ако имаш някаква практика и решение по проблема сподели, а не иронизирай, за сервизите и магазините всички знаем.
                                На бащата го оправих със смяна на клапана идващ от отдушника и влизащ след дроселовата клапа с чисто нов - 15лв.
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X